ENERGA: Nowe godziny otwarcia Biur Obsługi Klienta

150x110

Od 1 marca ENERGA wydłuża czas pracy Biur Obsługi Klienta. Ich godziny otwarcia będą bardziej dogodne dla klientów.

Zmiana godzin pracy BOK-ów to odpowiedź spółki na oczekiwania  klientów, którzy sygnalizowali taką potrzebę.  Wydłużenie i ujednolicenie  godzin pracy zostało poprzedzone obserwacją wizyt klientów w określonych porach dnia. Nowy czas otwarcia BOK-ów uwzględnia również specyfikę lokalnej społeczności; godziny  pracy dopasowane są do wielkości miejscowości. I tak np.  w większych miejscowościach, w których natężony  ruch uliczny utrudnia komunikację, biura czynne są do późniejszych godzin.

Nowe godziny otwarcia Biur Obsługi Klienta:

 Oprócz dogodniejszych godzin otwarcia Biur Obsługi Klienta ENERGA zmienia też ich lokalizację.

 - Wybieramy punkty, które znajdują się w miejscach najwygodniejszych  dla klientów. Chcemy, aby klient miał do nas zawsze „po drodze”, dlatego przenosimy nasze salony bliżej centrum miast - informuje Krzysztof Rogaliński, prezes spółki ENERGA Obsługa i Sprzedaż.

Nowe Biura Obsługi Klienta są bardziej przestronne, jasne, nowocześnie i wygodnie urządzone.  Działają już w Gdańsku, Olsztynie, Koszalinie, Słupsku i Toruniu.